Bestille vitnemål, kompetansebevis og karakterutskrift

Treng du nytt kompetansebevis eller vitnemål?

Bestilling

Send ein e-post med namn, telefonnummer, årstalet du gjekk ut av skulen og kva for eit programområde du gjekk på til

bryne-vgs@skole.rogfk.no

Behandlingstid

Det kan ta opp mot 2 veker å få laga ny dokumentasjon. Bestillingar som kjem etter 9. juli vil først bli behandla etter 10. august.

Levering

Når du får melding om at vitnemål/kompetansebevis er laga, kan du hente dette i informasjonen på Bryne vgs (2.etasje i A-bygget)  eller du kan be om å få det sendt som post.

Time vgs og Bryne vgs

Elevar frå Time vgs og Bryne vgs før samanslåinga bestiller vitnemål og kompetansebevis på same måte.

Vg4 påbygg

Elevar som tar Vg4 påbygg har allereie eit vitnemål. Dokumentasjon på gjennomført og bestått Vg4 påbygg skal førast på det gamle vitnemålet, slik at alt blir samla på eit vitnemål. Her finn du meir informasjon om vitnemål for vg4 påbygg (DOCX, 21 kB)