Tyskelevar frå Bryne best i landet

Tre elevar frå skulen har vunne landsfinalen i konkurransen International Language Competition 2021.

Tyskelevane Julianna Zofia Jaworska (2STB) og Ingeborg Undheim Gundersen (1STB) vann i kategorien Tysk som framandspråk.

To jenter med tysk flagg - Klikk for stort bileteIngeborg Undheim Gundersen og Julianna Zofia Jaworska

Julia Holen (1STF) vann finalen i kategorien Tysk som morsmål i same konkurransen.

Julia Holen

International Language Competition er den største språkkonkurransen i landet. Målet med konkurransen er å få elevar på ungdomsskular og vidaregåande skular til å bli meir interesserte i språk.

Me er stolte av både dei dyktige elevane og tysklæraren deira, Liv Randi Øvrelid. Gratulerer så mykje til alle saman!