Punkt 1
|
Eleven/elevane tar opp forholdet/problemet med gjeldande lærer/tilsett for avklaring. Dersom klagen blir formidla til kollega av læraren det vert klaga på, skal denne kollegaen henvise til punkt 1 i denne rutinen.
|
Elev – eventuelt tillitselev på vegne av klasse eller eleven
|
|
Punkt 2
|
Dersom det ikkje kjem til avklaring i punkt 1, skal det leverast skriftleg klage til avdelingsleiar. Avdelingsleiar registrerer klagen i e-arkiv og orienterer rektor skriftleg.
|
Tillitselev i klassen
|
|
Punkt 3
|
Avdelingsleiar kaller partane inn til møte. Partane får automatisk tilbod om støtte av tillitsvald eller andre.
|
Avdelingsleiar med personalansvar
|
Innan ei veke etter at klagen vart fremja
|
Punkt 4
|
Dersom klagen ikkje kjem til løysing: Leiaren som behandler saka vidaresender klagen med saksdokument til rektor.
|
Avdelingsleiar med personalansvar
|
Med ein gong
|
Punkt 5
|
Rektor kaller inn til møte med partane for behandling av klagen. Det vert automatisk gitt tilbod om at partene kan la seg støtte av tillitsvald. Rektor vurderer om partene vert kalla inn til møte kvar for seg eller samla. Rektor har med sekretær i møtet. Det vert skrive referat frå møtet. Det vert ikkje gitt høve til å korrigere sjølve referatet, men kommentarer kan leggjast ved referatet.
|
Rektor
|
Innan ei veke etter at rektor fekk klagen
|